مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 23:022022-10-08بين الملل

آقای «ابو ارّه» آن روز دور نیست! (نکته)


مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه آل سعود نقاط آسیب پذیر فراوانی دارد که حیات ننگینش به آن وابسته است، نوشت: ابو ارّه باید بداند که درون کاخ شیشه ای نشسته است و شکستن شیشه های آن کاخ که امروزه به آغل گاوهای شیرده آمریکا تبدیل شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و .

را در اقلیم کردستان عراق موشک باران کردیم؟ پاسخ روشن تر از آن است که نیازی به شرح و تفسیر داشته باشد! ده ها انسان بی گناه را به قتل رسانده بودند و باید مجازات می شدند که شدند.

  جنایاتی که در بند پیشین این وجیزه به آن اشاره شده است از سوی دولت های آمریکا، انگلیس، فرانسه ، رژیم جعلی اسراییل و حاکمان آل سعود صورت گرفته است.

آیا دست های ما برای مجازات آنها بسته است؟! هریک از دولت های یاد شده پاشنه آشیل های حساسی دارند که به آسانی آسیب پذیرند و آسیب به آنها می تواند هزینه سنگین و غیر قابل تحملی را به آنها وارد کند و باید بدانند که آن روز دور نیست.

به عنوان مثال دولت دست نشانده آل سعود و حاکمان خونریز آن که کشتن خاشقجی و اره کردن پیکر او، تامین مالی و نیروی میدانی تکفیری های داعش و قتل عام وحشیانه هزاران انسان بی گناه، فقط گوشه ای از جنایات آنهاست، در این میان و بازهم مثل همیشه نقش واسطه را بر عهده داشته است و اکنون که آشوب ها مهار شده، سره از ناسره جدا گردیده و به تجمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای «ابو ارّه» آن روز دور نیست! (نکته)

آقای «ابو ارّه» آن روز دور نیست! (نکته)