مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 19:072022-10-08سياسي

روستاییان چاروسا چه مشکلاتی دابرند؟/2 مشکل بزرگ از نگاه امام جمعه


مسئولان به مشکل گاز رسانی و طرح هادی روستاها بیش از پیش توجه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، جمعی از مردم روستاهای چاروسا به مناسبت روز روستا و عشایر با امام قلعه رییسی دیدار کردند.

در این دیدار حکم بازنشستگی دو نفر از افراد تحت حمایت بیمه بازنشستگی روستاییان اهدا شد همچنین در این دیدار هر یک از روستاییان با بیان مشکلات روستاهای رفع مشکل گازرسانی و اجرای طرح هادی در روستاها را خواستار شدند.

امام جمعه قلعه رییسی با بیان اینکه مسئولان به روستاها رسیدگی کنند زیرا روستاها از راههای مناسب برای عبور مرور و رفت آمد برخوردار نیستند تصریح کرد: برای آمدن به شهر و تهیه امکانات و لوازم زندگی هزینه های زیادی را از طریق آژانس ها به خاطر نامناسب بودن راهها متحمل می شوند یکی از ضروری ترین نیازهای روستا و زیربنای توسعه و روستا راههای ارتباطی روستاهاست خصوصا راههای بین مزارع که باعث می شود کشاورزی رونق پیدا کند مسئولان توجه کنند و نسبت بازگشایی راههای بین مزارعی در بخش چاروسا در سطح روستاها اقدام فوری شود.

صلواتی تاکید کرد: از همه ظرفیت ها برای کشت محصولات استفاده کنند، از دیگر نیازهای ضروری روستاها آب پایدار و برق و گاز و امکانات آموزشی و بهداشتی است اگر به دنبال این هستیم که از روستاها مهاجرت صورت نگیرد و معضلات و گرفتار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاییان چاروسا چه مشکلاتی دابرند؟/2 مشکل بزرگ از نگاه امام جمعه

روستاییان چاروسا چه مشکلاتی دابرند؟/2 مشکل بزرگ از نگاه امام جمعه