مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 19:072022-10-08سياسي

پروژه های شهر دوستدار کودک و باغستان کودک اجرایی می شود


معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: با اتمام مطالعات دو پروژه شهر دوستدار کودک کرج و باغستان کودک، فاز اجرایی این دو پروژه با مشارکت متولیان مربوطه به زودی اجرایی می شود.

- عباس سعیدی کیا، معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، از برگزاری شورای اجرای شهر دوستدار به منظور دستیابی به چشم انداز شهر دوستدار کودک که بر مبنای عدالت، حمایت از حقوق تمام کودکان، برخورداری از حمل ونقل روان و باقابلیت حداکثری دسترسی پذیری به تمام خدمات و امکانات مورد نیاز کودکان، اقدام به تهیه طرح در این خصوص کرده است.

سعیدی کیا عنوان کرد: این طرح بر اساس دستورالعمل شهرهای دوستدار کودک، از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری ها به استان ها ابلاغ شده و اهداف عمده تهیه آن ایجاد بسترهای لازم برای بروز استعدادها و خلاقیت های کودکان و نوجوانان در شهر، توسعه، نظارت، استانداردسازی، سطح بندی و نظام مندی فضاهای فعالیتی کودکان در شهرو به طور کلی صیانت از کودکان در چهارچوب شهر انسان محور است.

این مقام مسؤول گفت: طرح تهیه کرده شامل چهار هدف کلان، 19 هدف خرد، 48 راهبرد و 98 سیاست کلی که نهایتاً منجر به تهیه 180 پروژه در چهار بعد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های شهر دوستدار کودک و باغستان کودک اجرایی می شود

پروژه های شهر دوستدار کودک و باغستان کودک اجرایی می شود