مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 18:522022-10-08فناوري

پیام هشدار گوگل پلی پروتکت همراه کارت مربوط به 6 ماه گذشته است


پیام هشدار گوگل پلی پروتکت همراه کارت مربوط به 6 ماه گذشته است در پی انتشار توییتی مبنی بر دریافت پیام هشدار از گوگل پلی در خصوص اپلیکشن پرداخت همراه کارت، به اطلاع کاربران می رسانیم این مورد مربوط به نسخه های قدیمی همراه کارت (تقریبا تا 6 ماه گذشته) روی سیستم عامل اندروید بوده که با پیگیری از گوگل و بررسی های لازم، چند ماه است که برطرف شده و در حال حاضر چنین مشکلی وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی همراه کارت، ضمن ابراز تاسف بابت نگرانی پیش آمده، خواهشمندیم تا کاربران آخرین نسخه اندروید اپلیکیشن پرداخت همراه کارت را از گوگل پلی یا استورهای ایرانی کافه بازار و مایکت دریافت کنند.

همچنین با استفاده از لینک های زیر هم می توانید آخرین نسخه همراه کارت را دانلود کنید:  دانلود نسخه اندروید همچنین همراه کارت تاکید می کند این اپلیکشن هیچ گونه اطلاعاتی مازاد بر الزامات انجام تراکنش های پرداخت با تجربه کاربری مشخص و بدون مجوز کاربر اخذ ننموده است.

هر یک از برنامه هایی که روی تلفن یا تبلت خود نصب می کنیم، مجموعه ای از دسترسی ها را با اجازه و تایید خود کاربران دریافت می کنند تا بتوانند سرویس دهی بهتری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام هشدار گوگل پلی پروتکت همراه کارت مربوط به 6 ماه گذشته است

پیام هشدار گوگل پلی پروتکت همراه کارت مربوط به 6 ماه گذشته است