مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 18:022022-10-08اقتصادي

فروش 965 خودروی تملیکی از طریق مزایده سراسری


مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در مراسم رونمایی از مزایده سراسری خودروهای تملیک شده گفت: 965 دستگاه از این خودروها به روش مزایده به فروش رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، تعداد 1062 دستگاه خودرویی که با حکم مقام قضایی به تملیک دولت درآمده بود و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی مسئولیت فروش این خودروها از طریق مزایده را برعهده داشت، امروز نتیجه 565 امین مزایده سراسری با حضور مقامات مسئول و ناظر در محل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برگزار شد.

در این مراسم عبدالحمید اجتهادی گفت: تعداد افراد بازدیدکننده از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و مزایده خودرو به 2 میلیون و 187 هزار نفر رسید و عمده این افراد برای شرکت در مزایده این خودروها بوده است.

بخشی از این افراد ثبت نام کرده و امضای الکترونیکی دریافت کرده بودند.

23 هزار و 180 ثبت نام جدید صورت گرفته است.

پیشنهاد قیمت از سوی 13 هزار متقاضی ارائه شده است.

وی افزود: طبق مقررات کسانی که متقاضی شرکت در مزایده هستند، باید ضمانت نامه 15 درصدی قیمت پایه خودرو ارائه می کردند و علاوه بر بارگذاری اسناد ضمانت در سایت سامانه تدارکات الکترونیک دولت، باید در مهلت مقرر اصل ضمانت نامه را هم تحویل دفاتر سازمان اموال تملیکی در سراسر کشور و در استان ها می دادند و کسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 965 خودروی تملیکی از طریق مزایده سراسری

فروش 965 خودروی تملیکی از طریق مزایده سراسری