مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 17:522022-10-08ورزشي

تصویب کمک 500 میلیون تومانی به تیم فوتبال سپیدرود رشت


در جلسه علنی شورای شهر رشت لایحه کمک پانصد میلیون تومانی به تیم فوتبال سپیدرود رشت به رای گذاشته شد و مورد موافقت اعضای شورا قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در پنجاه و ششمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با گرامی داشت هفته هفته وحدت افزود: هفدهم مهر ماه مصادف با دوازدهم ربیع الاول به روایت اهل سنت، میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) است که از سوی بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به نام هفته وحدت نامگذاری شده است و امام راحل درباره اهمیت نامگذاری این هفته فرمودند: این عید بزرگ سر منشا تمام برکات در عالم است و مرکز وحدت مسلمین است.

  وی با اشاره به ارسال لایحه ای مبنی بر کمک مالی به تیم فوتبال سپیدرود رشت بیان کرد: لایحه کمک مالی به مبلغ پانصد میلیون تومان به تیم فوتبال سپیدرود رشت به شورا ارسال شده و این موضوع را برای تصمیم گیری به رای می گذارم.

  اعضای شورا با لایحه پرداخت کمک مالی به تیم فوتبال سپیدرود رشت به مبلغ پانصد میلیون تومان موافقت کردند.

  شهر رشت یازده دستگاه اتوبوس فعال دارد عضو دیگر شورای رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه به هر دلیلی در سال های گذشته پیرامون خرید اتوبوس اتفاقات در اختیار شهرداری های سراسر کشور قرار داده، شهرداری رشت نیز به درستی استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب کمک 500 میلیون تومانی به تیم فوتبال سپیدرود رشت

تصویب کمک 500 میلیون تومانی به تیم فوتبال سپیدرود رشت