مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 16:422022-10-08سياسي

احتمال دائمی شدن فیلترینگ واتساپ و اینستاگرام


به دنبال ناآرامی های منجر به اغتشاش در ایران و خسارت های بسیار زیاد به اموال عمومی و دولتی، کارگروه تعیین مصادیق محتوای جرائم یارانه ای اقدام به فیلترینگ شبکه های اجتماعی پر کاربرد خارجی در ایران یعنی واتساپ و اینستاگرام کرد.

- به دنبال طولانی شدن این بازه زمانی، حالا برای بسیاری این سئوال مطرح شده که آیا فیلترینگ واتساپ و اینستا دائمی است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، واقعیت این است که بر اساس گفته های مهدی باقری، عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه ای به نظر می رسد فیلترینگ این دو شبکه دائمی باشد.

باقری ضمن اعلام اینکه در حال حاضر درباره ادامه دار بودن محدودیت های اعمال شده برای دسترسی به واتساپ و اینستاگرام تصمیمی اتخاذ نشده است گفته که در صورتی که این دو سرویس شرایط جمهوری اسلامی را بپذیرند، برای ادامه فعالیت در ایران مانعی ندارند و این در حالی است که به نظر نمی رسد مدیران ارشد این دو شبکه حاضر به چنین اقدامی باشند.

او ضمن صحبت های خود تاکید کرد که بارها از اینستاگرام و واتساپ درخواست شده تا با جمهوری اسلامی همکاری کنند اما این دو شبکه اجتماعی این شرایط را نپذیرفته اند.

باقری معتقد است در صورت همکاری این دو سرویس با جمهوری اسلامی، از وقوع چنین وقایعی جلوگیری به عمل می آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال دائمی شدن فیلترینگ واتساپ و اینستاگرام

احتمال دائمی شدن فیلترینگ واتساپ و اینستاگرام