مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 16:022022-10-08سياسي

8 هزار اشتغال در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان ایجاد شده است


رییس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان با بیان اینکه بالغ بر 8 هزار اشتغال در شهرک ایجاد شده است، گفت: 550 نفر از آن ها مدرک دکترا دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، قاسم مصلحی، رییس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان پیش از ظهر امروز در تور ملی فناوری که با حضور رؤسای پارک های علم و فناوری کشور در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همواره بر دانش و فناوری تأکید داشتند و فرمودند، قدرت و ثروت از علم حاصل می شود، توسعه مبتنی بر تولید بر پایه سرمایه، نیروی کار ماهر، واحدهای تولیدی است اما توسعه مبتنی بر دانایی در سال های اخیر بر اساس نوآوری، نیروی انسانی کارآفرین و واحدهای تحقیق و توسعه است.

وی با بیان اینکه مأموریت اصلی پارک ایجاد اشتغال نیست، گفت: این تصور نادرستی است که اشتغال آفرینی و تجاری سازی تنها وظیفه پارک های علم و فناوری و شهرک است و باید این امر با همکاری سایر دستگاه ها و ذی نفعان محقق شود.

 مصلحی سازمان های بزرگ استان اصفهان را در ارائه ایده شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان شریک دانست و تصریح کرد: توسعه شهرک و راه اندازی پارک های علم و فناوری به تدریج انجام شده و سرمایه گذاری بخش خصوصی در این مکان بیشتر از دولت صورت گرفته و همچنان در حال افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 هزار اشتغال در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان ایجاد شده است

8 هزار اشتغال در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان ایجاد شده است