مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 14:522022-10-08اقتصادي

سامانه ثبت پل محورهای مواصلاتی در فارس راه اندازی شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با اشاره به ایجاد سامانه ثبت پل گفت: بیشترین پل های کشور متعلق به جاده های استان فارس است.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا راستیار امروز در نشست مدیران پاسخگو، از شناسنامه دار شدن پل های استان خبر داد و اظهار داشت: فارس با دارا بودن 35 هزار دستگاه انواع پل دارای مقام نخست کشور است در همین راستا برای نخستین بار سامانه ای در کشور تعریف شده تا پل های واقع در محور های مواصلاتی و جاده ایی بر روی آن ها ثبت شود.

  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: در حال حاضر 25 هزار ابنیه پل در استان فارس بر روی این سامانه بارگزاری شده است.

راستیار با بیان اینکه در حوزه ایمنی و نگهداری محور های مواصلاتی استان شاهد یک تغییر رویکرد بوده ایم، افزود: در حال حاضر بجای استفاده از پیمانکاران به شیوه امانی و پیمانی کار لکه گیری و روکش آسفالت انجام می شود که این تغییر رویکرد منجر به افزایش 5 برابری راندمان و بازده کاری با توجه به هزینه های ثابت شده است در واقع این افزایش کارکرد و استفاده بهینه از منابع مالی نتیجه این رویکرد بوده است.

وی با تصریح بر اینکه تا پایان شهریورماه امسال فارس در حوزه روکش و لکه گیری راه های اصلی و روشتایی مقام سوم کشور را داشته است، گفت: پیش بینی می شود با توجه به شرایط آب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ثبت پل محورهای مواصلاتی در فارس راه اندازی شد

سامانه ثبت پل محورهای مواصلاتی در فارس راه اندازی شد