مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 14:122022-10-08اقتصادي

آب این مشترکان از فردا قطع می شود


معاون امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: به دنبال بی توجهی مشترکان بد مصرف آب به اخطارها، آب این دسته از مشترکان از روز یکشنبه 17 مهرماه در ساعاتی از روز قطع خواهد شد.

- آببه گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران، سید رسول باقری افزود: بر اساس بند ی تبصره 8 قانون بودجه و همچنین ضرورت حفاظت از منابع آب که در سال های اخیر به علت تداوم خشکسالی با محدودیت روبرو شده است، آب مشترکان بد مصرف در ساعت هایی از روز قطع می شود.

وی ادامه داد: در شرایطی که تهران با کمبود جدی منابع آبی و کاهش محسوس بارش ها روبرو است، عدالت حکم می کند که شهروندان، مسئولیت اخلاقی خود را در مدیریت مصرف آب در نظر داشته باشند تا دسترسی همه شهروندان به آب شرب بهداشتی که با کمبود روبروست پایدار بماند.

معاون امور مشترکان آب و فاضلاب استان تهران گفت: چهار درصد از مشترکان تهرانی بد مصرف هستند که 10درصد از کل حجم آب شرب خانگی را مصرف می کنند.

باقری با اشاره به تداوم مصرف بالای آب شهر تهران در روزهای پاییز بیان کرد: برای مدیریت منابع آبی و جلوگیری از تبعات ناشی از کمبود آب، ضروری است مشترکان بد مصرف حداقل 25درصد از مصرف کنونی خود را کاهش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب این مشترکان از فردا قطع می شود

آب این مشترکان از فردا قطع می شود