مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 14:072022-10-08اقتصادي

نمایشگاه لوازم خانگی در کرمانشاه برپا می شود


مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه، از برگزاری بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی به مدت پنج روز در محل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه خبر داد.

- حامد وفاپور، مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از آغاز به کار بیست و دومین نمایشگاه سراسری و تخصصی لوازم خانگی، از 18 مهرماه سال جاری در کرمانشاه خبر داد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد برپا می شود، افزود: این نمایشگاه تا جمعه 22 مهرماه پذیرای بازدیدکنندگان است.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه گفت: وی انواع لوازم خانگی، تجهیزات صوتی و تصویری، لوستر و چراغ های تزیینی، فرش ماشینی، تابلوفرش، مبلمان و صنایع چوب و تجهیزات آشپزخانه را از جمله محصولاتی است که در این نمایشگاه عرضه می شود.

وفاپور افزود: در این نمایشگاه تولیدکنندگان و یا عرضه کنندگان لوازم خانگی استان های مختلف کشور از جمله کرمانشاه، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، قزوین، همدان، مازندران، فارس و اردبیل و.

حضور دارند.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را عرضه بدون واسطه لوازم خانگی، آشنایی با سلایق مصرف کنندگان، حمایت از تولیدات داخل کشور، ایجاد نمایندگی تولیدکنندگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه لوازم خانگی در کرمانشاه برپا می شود

نمایشگاه لوازم خانگی در کرمانشاه برپا می شود