مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 13:172022-10-08اجتماعي

نوسازی تابلوهای راهنمای مسیر در غرب تهران


شهردار منطقه 22 تهران از اجرای طرح نوسازی تابلوهای راهنمای مسیر این منطقه خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه 22 تهران اظهار داشت: این محدوده از شهر تهران به عنوان یکی از پهناورترین مناطق شهر تهران به شمار می رود و حجم قابل توجهی از معابر اصلی و فرعی در آن قرار دارد که نیازمند نوسازی وجود دارد.

وی افزود: حجم بسیار زیادی از معابر در این منطقه وجود دارد که بخشی قابل توجهی تابلوهای راهنمای مسیر فرسوده شده است، که به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه مورد نوسازی قرار خواهد گرفت؛ که طی یک بازدید میدانی کارشناسان مربوط تابلوهای مورد نیاز شناسایی شده است.

محمدی ادامه داد: وجود مراکز گردشگری گوناگون مانند بوستان جنگلی چیتگر، دریاچه شهدای خلیج فارس، مجموعه ورزشی آزادی، بوستان جوانمردان، بوستان لتمان کن، بوستان آبشار و.

موجب شده تا حجم قابل توجه شهروندان از معابر رفت و آمد کنند به همین منظور باید تابلوهای راهنمای مسیر که طی سال های گذشته نیازمند نوسازی بود مورد تعویض و نوسازی قرار گیرد.

شهردار منطقه 22 تهران تصریح کرد: در حال حاضر 25  نقطه از این منطقه غربی تهران مورد نوسازی تابلوهای راهنمای مسیر قرار گرفته و 29 نقطه دیگر نیز در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی تابلوهای راهنمای مسیر در غرب تهران

نوسازی تابلوهای راهنمای مسیر در غرب تهران