مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 12:022022-10-08پزشكي

هیچگونه شواهدی مبنی بر ضربه و درگیری فیزیکی در مرحومه «مهسا امینی» وجود ندارد


استاد بیماری های داخلی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تأکید کرد:آنچه که در مورد مرحومه مهسا امینی وجود دارد اینکه ما هیچگونه شواهدی از این که این فرد مورد تروما، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، محمدکریم شهرزاد، استاد بیماری های داخلی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره نتایج کسب شده در پزشکی قانونی در خصوص مرحومه مهسا امینی، بیان داشت: خانم جوان 23 ساله ای در محیط نامأنوس بدون اراده به زمین می افتد و عملیات احیای قلبی انجام می شود و متأسفانه فوت می کند.

وی افزود: در اینجا سه سوال اساسی را باید پاسخ دهیم.

اول اینکه چه حادثه اورژانسی و غیرمنتظره ای ممکن است برای این فرد پیش آمده باشد؛ از قبیل تروما، ضربه مغزی، شکستن استخوان، خونریزی احشایی و خونریزی داخل مغز.

استاد بیماری های داخلی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اضافه کرد: به هر حال پزشکی علم تجربی است و هر حرفی را که می زنیم باید مبتنی بر شواهد باشد؛ شواهد بالینی، میدانی، آزمایشگاهی، پاتولوژی، کالبدشکافی و مشاوره ای که مجموعه متخصصان پزشکی با هم انجام می دهند.

شهرزاد افزود: آنچه که در مورد این بیمار وجود دارد اینکه ما هیچگونه شواهدی از این که این فرد مورد تروما، ضربه، درگیری فیزیکی، سقوط از ارتفاع و موارد غیره مطرح باشد نه در بررسی های میدانی و مشاهده ای که از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچگونه شواهدی مبنی بر ضربه و درگیری فیزیکی در مرحومه «مهسا امینی» وجود ندارد

هیچگونه شواهدی مبنی بر ضربه و درگیری فیزیکی در مرحومه «مهسا امینی» وجود ندارد