مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 11:572022-10-08سياسي

صادق زیباکلام ممنوع التدریس شد


استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران از ممنوع التدریس شدن خود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مدارا، صادق زیباکلام در این رابطه به مدارا گفت: چهل نفر درس تحولات عصر پهلوی را با من درس گرفته بودند اما مسئولین دانشکده اطلاع دادند که حراست دانشگاه به آنها اعلام کرده که من حق تدریس ندارم و کلاسم را به استاد دیگری داده اند.

صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران همچنین در گفتگو با دیده بان با تأیید خبر ممنوع التدریس شدن خود اظهار داشت: بنده سال 97 بازنشسته شدم، اما دانشکده حقوق و علوم سیاسی از ریاست و هیأت امنای دانشگاه تهران تقاضا کردند تا در جایگاه استاد ممتماز قرار بگیرم، موضوعی که البته هنوز و پس از گذشت 4 سال تصمیمی درباره این پیشنهاد اتخاذ نشده است.

دانشجویان زیادی متقاضی شرکت در کلاس هایم بودند صادق زیباکلام به ادامه با تایید خبر ممنوع التدریسی خود به خبرنگار دیده بان ایران گفت: به دلیل تقاضای بالای دانشجویان برای حضور در کلاس های بنده، گروه علوم سیاسی دانشگاه تهران همواره یک کلاس برای این امر در نظر می گرفت.

در سال جدید تحصیلی نیز درس تحولات سیاسی و اجتماعی عصر پهلوی را برای من در نظر گرفته بودند که بنا بر اعلام کارشناس ثبت نام دانشکده (خانم توکلی) حدود چهل نفر نیز برای حضور در این کلاس ثبت نام کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادق زیباکلام ممنوع التدریس شد

صادق زیباکلام ممنوع التدریس شد