مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 10:022022-10-08سياسي

امیر واحدی: تولیدات و پژوهش های «نهاجا» باید مطابق با دانش روز باشد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در همایش ملی جایگاه علم و فناوری هوایی در دوران دفاع مقدس که صبح امروز (شنبه) در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد، - امیر واحدی: تولیدات و پژوهش های نهاجا باید مطابق با دانش روز باشد فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر هوشمندی سازی و بهینه سازی تجهیزات دفاعی گفت: تولیدات و پژوهش های علمی ما باید مطابق با دانش روز باشد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در همایش ملی جایگاه علم و فناوری هوایی در دوران دفاع مقدس که صبح امروز (شنبه) در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد، گفت: عملیات های هوایی دوران دفاع مقدس شامل ابعاد فنی، مدیریتی و خلاقیت های نیروی انسانی است که در پژوهش های شما دانشجویان جوان مورد بررسی قرار گرفته و می گیرد.

وی ادامه داد: برخی از عملیات های هوایی دوران دفاع مقدس از درجه کیفی، فنی و گسترده گی بسیار بالایی برخوردار بوده اند که همچنان نمونه آن در دنیا وجود ندارد؛ عملیات کمان 99 در زمره این عملیات ها قرار دارد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: در عملیات کمان 99 بیش از 140 فروند هواپیمای شکاری بمب افکن در خاک دشمن مدیریت شده و به بمباران اهداف پرداختند که این چنین حج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر واحدی: تولیدات و پژوهش های «نهاجا» باید مطابق با دانش روز باشد

امیر واحدی: تولیدات و پژوهش های «نهاجا» باید مطابق با دانش روز باشد