مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 16:022022-10-07سياسي

اختصاص 24 میلیارد تومان به روستاهای محروم گیلان


مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان با اشاره به تشکیل کمیته ای مبنی بر تخصیص بودجه به روستاهای مناطق محروم با دستور وزیر کشور گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، یاور پیرعلایی امروز در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه توانمندی روستاییان گیلان در روستای قاسم آباد یک کشور است، اظهار کرد: روستایی سمبل صداقت، سادگی، مهربانی و الگوی ارزش های ملی و دینی جامعه است.

وی روستا را کانون مهر، تلاش، تولید و نقطه شروع هویت یک ملت دانست و افزود: بدون شک یکی از آرمان ها و الویت های نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه ویژه و خدمت رسانی به روستاییان و عشایر به عنوان کانون تولید است.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان با اشاره به اینکه گیلان دارای 17 شهرستان،46 بخش، 90 دهستان، دو هزار و 95 روستا،یک هزار و 85 دهیاری،هفت هزار و 313شورا است، تصریح کرد: در سال گذشته از بابت ارزش افزوده سازمان شهرداری ها و ماده 39 مبلغ 294 میلیارد تومان بابت کارهای عمرانی در اختیار دهیاری ها قرار گرفته که این رقم در پنج ماهه اخیر امسال 200 میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به تشکیل کمیته ای مبنی بر تخصیص بودجه به روستاهای مناطق محروم با دستور وزیر کشور گفت: سهم استان گیلان از این اعتبارات 24 میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 24 میلیارد تومان به روستاهای محروم گیلان

اختصاص 24 میلیارد تومان به روستاهای محروم گیلان