مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 15:172022-10-07سياسي

سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب، بسیاری از توطئه ها را خنثی کرد


سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع دانش آموختگان دانشگاه افسری بسیاری از توطئه ها را خنثی کرد و مسیرهای انحرافی را نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، آیت الله حسن دهشیری، خطیب جمعه اردستان در خطبه های نماز جمعه اردستان با بیان اینکه سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع دانش آموختگان دانشگاه افسری بسیاری از توطئه ها را خنثی کرد و مسیرهای انحرافی را نشان داد، اظهار داشت: رهبر انقلاب در آغاز نسبت به فوت بانوی جوان اظهار تاسف کرده و فرمودند که این حادثه دل ما را هم سوزاند و این موضوع اوج عاطفه رهبری را نشان می دهد که نسبت به آحاد ملت حساس هستند و سرنوشت مردم برای ایشان مهم است.

  وی با اشاره به موضع گیری زودهنگام برخی از افراد در خصوص فوت مهسا امینی، با یادآوری اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب قضاوت های عجولانه ای در خصوص مرگ این بانو صورت گرفت، عنوان کرد: مرگ این بانوی جوان بهانه ای برای اغتشاشات و انجام اعمال نادرست در کشور شد که البته طبق سخنان رهبر انقلاب اگر این موضوع هم نبود باز هم اغتشاشات صورت می گرفت.

دهشیری با بیان اینکه مظلوم واقع شدن از دیگر موضوعات مطرح در سخنرانی رهبر معظم انقلاب بود، خاطرنشان کرد: در جریان اغتشاشات عده ای با جرم های متفاوتی دستگیر می شوند که به فرموده رهبر انقلاب نیاز است افراد جوانی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب، بسیاری از توطئه ها را خنثی کرد

سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب، بسیاری از توطئه ها را خنثی کرد