مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 15:172022-10-07سياسي

ایران در حال رسیدن به شاهراه اقتصادی و تصمیم گیر اول منطقه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول بمانند بنابراین از موشک های یمن در هراس است.

خطیب جمعه رشت با اشاره به اینکه نیویورک تایمز از صادرات خوب ایران گزارش داده و شواهد نشان می دهد که ایران بزرگ ترین صادرکننده انرژی خواهد شد، افزود: آزادراه رودبار باید تکمیل شود، معضلی شده، هر هفته برای تعطیلات مردم آزار می بیند چرا که باید ترافیک سنگین را تحمل کنند، آقایان تلاش کنند تا امسال طبق وعده این پروژه تکمیل شود.

وی با تأکید بر اینکه باتوجه به تولید مرغ در گیلان جای تعجب است که قیمت مرغ بالا برود، بیان کرد: اگرچه دلالان فرصت طلب را مقصر می دانم اما دستگاه های نظارت را هم بی تقصیر نمی دانیم و مقصرین چنین اوامری که منجر به چنین موضوعات روانی در بین آحاد جامعه می شود باید مجازات شوند باید نظارت بر خوراک مردم به شدت تشدید شود.

فلاحتی با بیان اینکه نظارت بر نانوایی ها بیشتر باشد تا خوراک مردم را دچار آسیب نشود، افزود: از همه نیروهای نظامی و انتظامی که برای امنیت مردم جان فشانی کردند تقدیر و تشکر می کنم و از حضور مقتدرانه مردم در میدان نیز تقدیر می کنم.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه رهبری در سخنان خود در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری نیروهای مسلح همه موضوعات را به خوبی تشریح کردند، گفت: همه تلاش کنند تا آرام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در حال رسیدن به شاهراه اقتصادی و تصمیم گیر اول منطقه است

ایران در حال رسیدن به شاهراه اقتصادی و تصمیم گیر اول منطقه است