مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 15:122022-10-07سياسي

مطیعی: برخی خواص بیانیه های تحریک آمیز خود را اصلاح کنند


امروز که برخی خواص از ریز ماجراهای آشوب های اخیر اطلاع پیدا کرده اند، باید بیانیه های تحریک آمیز قبلی خود را اصلاح کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به وقایعی که در روزهای اخیر در کشورمان رخ داد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات ارزشمندی که در جمع دانش آموختگان نیروهای مسلح در دانشگاه نیروی انتظامی ایراد فرمودند، به مسائل دقیق و ریزبینانه ای اشاره داشتند که باید به آنها توجه شود.

وی تصریح کرد: معظم له در سخنان خود تأکید داشتند که دشمنان جمهوری اسلامی ایران همواره با ابزارهای مختلفی که در اختیار دارند، درصدد بزرگ نمایی مسائلی مانند گشت ارشاد و مرگ مهسا امینی هستند.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: دشمنان کشورمان برای پیشبرد اهداف شوم خود به هر ابزاری متوسل می شوند و تلاش دارند تا نظم و امنیت ایران اسلامی را دستخوش اهداف پلید خود قرار دهند.

مطیعی بیان کرد: اختلال افکنی در امور کشور و ایجاد تفرقه و تشتت میان مردم از مهم ترین کارهایی است که دشمنان کشورمان در روزهای اخیر دنبال کرده اند و باید مراقب توطئه های آنها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطیعی: برخی خواص بیانیه های تحریک آمیز خود را اصلاح کنند

مطیعی: برخی خواص بیانیه های تحریک آمیز خود را اصلاح کنند