مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 15:122022-10-07سياسي

ملت کرد همواره پشتیبان نظام اسلامی بوده است/لزوم وحدت بین شیعه و سنی


ملت کرد همیشه از بدو ورود اسلام به جامعه جهانی، از اسلام و قرآن دفاع کرده و هیچ گاه هنجارشکن نبوده است و در این راستا رهبر معظم انقلاب اسلامی از عنوان «کرد پیشرفته و متمدن» یاد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ماموستا مامد کلشی نژاد در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل سنت ارومیه با اشاره به مظلومیت کودکان و نوجوانان فلسطینی اظهار داشت: مسلمانان با دلسوزی و همدردی نسبت به یکدیگر و با کمک و یاری به هم می توانند مشکلات را مرتفع کنند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه تصریح کرد: کودکان فلسطینی بر اثر تصرف خاک فلسطین به دست رژیم اشغال گر اسراییل، از بسیاری از حداقل های زندگی محروم هستند و در خاک خود محصور هستند و آزادی ندارند، پس جهان اسلام باید با ابراز همبستگی با این نوجوانان، ندای همدردی با آنان را در دنیا سر دهد.

وی با اشاره به روز روستا و عشایر گفت: باید دولتمردان کشورمان بیش از پیش در رفع محرومیت روستاییان تلاش و مشکلات آنها را رفع شده تا در راستای اهداف مهم اقتصادی کشور تلاش کنند و بی تردید اگر از روستایی و عشایری حمایت نشود، سبب کمبود درآمد و از بین رفتن سرمایه عظیم عشایر می شود.

امام جمعه اهل سنت ارومیه با اشاره به اینکه از سایر مشکلات عشایر موضوع اشتغال آنهاست تصریح کرد: عشایر باید از تک محصولی رهایی یابند و اگر کمک د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت کرد همواره پشتیبان نظام اسلامی بوده است/لزوم وحدت بین شیعه و سنی

ملت کرد همواره پشتیبان نظام اسلامی بوده است/لزوم وحدت بین شیعه و سنی