مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 14:422022-10-07سياسي

آیت الله اعرافی: دشمنان خواب تجزیه ایران را به گور می برند


خطیب جمعه قم خطاب به آمریکا، منافقین و اروپایی های عهدشکن گفت: شما خواب تجزیه، جنگ داخلی، فروپاشی ارزش های فرهنگی و امنیت زدایی در ایران را به گور خواهید برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله علی رضا اعرافی در خطبه های نماز جمعه امروز قم که در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به اغتشاشات اخیر عنوان کرد: همه عالم آمده اند تا عظمت انقلاب اسلامی را تحت شعاع تبلیغات زشت و قبیح خود قرار بدهند.

وی ادامه داد: ایران پر شکوه، مقتدر، نیرومند، پیشرفته و منسجم، هدف دوم امت سلامی بیدار، منسجم و مقاوم در مقابل خطرها و حرکت بشریت به سمت آرمانی نو و تمدنی جدید سه هدفی است که انقلاب اسلامی با آن پایه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه هدایت های امام (ره) و رهبری رکن رکین است اما موتور متحرک، دست نیرومند و قدرتی که این اهداف را مطرح کرد ملت ایران بود، گفت: این انقلاب عادی نیست و در رسالت رسول خدا(ص)، را وظیفه خود بدانیم اما این بردباری، شنیدن، اصلاح و تلاش به معنای این نیست که در مقابل تخریب و تهدید منافع ملی کوتاه بیاییم.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به اینکه جهاد تبیین وطیفه ما است، افزود: حوزه علمیه، دانشگاه و نخبگان در این جهاد وظیفه بزرگی دارند و در این امر کم گذاشتیم، همه باید تلاش کنیم و خیزش برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اعرافی: دشمنان خواب تجزیه ایران را به گور می برند

آیت الله اعرافی: دشمنان خواب تجزیه ایران را به گور می برند