مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 14:322022-10-07سياسي

/اجمالی/ دشمن نمی تواند ایران قوی را تحمل کند


رهبری در طول 42 سال گذشته محور وحدت جامعه است، ایشان فرمودند که دشمن با ایران قوی کار دارد، مسأله فقط جمهوری اسلامی نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته همدان در جمع نمازگزاران اظهار کرد:  یکی از شاخصه های جامعه مطلوب وجود انسجام اجتماعی و همبستگی بین آحاد جامعه است.

وی افزود: قرآن کریم بارها و بارها اختلاف در جامعه را برگرفته از هواهای نفسانی عنوان کرده و تذکر می دهد که در جامعه مواظب و مراقب باشید دچار اختلاف نشوید.

امام جمعه همدان تصریح کرد: تذکر نعمت ها، باعث افزایش نعمت در جامعه می شود، نعمت اخوت و انسجام اجتماعی، الفت اجتماعی است، نعمت برادری که در جامعه اسلامی باشد.

وی ادامه داد: پیامبر گرامی اسلام جامعه ای که دچار اختلاف بود را تبدیل به جامعه ای کرد که انصار و مهاجر داشت که تحت رهبری پیامبر انسجام و ایثار داشتند و برادر هم بودند.

شعبانی گفت: نخستین مسأله ای که پیامبر(ص) فرمودند خداوند برای جامعه نمی پسندد قیل و قال، اختلافات اجتماعی و شکاف اجتماعی در جامعه بود بنابراین جامعه باید به انسجام برسد.

وی با بیان اینکه قوانین الهی محور وحدت و محور انسجام در جامعه است بنابراین از منظر دینی همه باید ملتزم به قوانین الهی باشیم خاطرنشان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/اجمالی/ دشمن نمی تواند ایران قوی را تحمل کند

/اجمالی/ دشمن نمی تواند ایران قوی را تحمل کند