مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 14:172022-10-07سياسي

حفظ وحدت در شرایط فعلی جامعه لازم است


امام جمعه ساوه با بیان اینکه حفظ وحدت در شرایط فعلی جامعه لازم است، گفت: شرایط امروز جامعه ما یک شرایط حساسی است لذا در هیچ لحظه ای نباید از وحدت غافل شده و در دامن اختلافات بیافتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه با بیان اینکه حفظ وحدت در شرایط فعلی جامعه لازم است، گفت: شرایط امروز جامعه ما یک شرایط حساسی است لذا در هیچ لحظه ای نباید از وحدت غافل شده و در دامن اختلافات بیافتیم.

وی با بیان اینکه همه باید در نوشتار و گفتار خود تقوای الهی را رعایت کنند، اضافه کرد: اگر مبانی و سخنان پیامبر مکرم اسلام در جامعه اجرا و عملیاتی می شد، ما هیچ مشکلی نداشتیم چراکه وحدت خمیر مایه عزت و پیشرفت هر جامعه و امتی تلقی می شود.

خطیب نماز جمعه ساوه با تاکید بر اینکه تفرقه باعث شکننده شدن نیروی انتظامی وابسته است و هرگونه توصیفی که متوجه نیروی انتظامی شود بر امنیت ملی تاثیر سو خواهد گذاشت.

خطیب نماز جمعه ساوه برخورداری از امنیت در زندگی اجتماعی را از آرمان های دینی بشری دانست و عنوان کرد: ما باید قدردان امنیت و آرامش امروز جامعه خود باشیم و اجازه ندهیم دشمنان قسم خورده این نظام با برخی تحرکات این امنیت را خدشه دار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ وحدت در شرایط فعلی جامعه لازم است

حفظ وحدت در شرایط فعلی جامعه لازم است