مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 14:172022-10-07سياسي

فتنه اخیر بر سر استقلال و قدرت نظام جمهوری اسلامی است


فتنه اخیر بر سر حجاب نیست بلکه بر سر استقلال و قدرت نظام جمهوری اسلامی است، مبارزه با حجاب و گشت ارشاد بهانه است و فتنه گران به زودی چهره کثیف خود را نشان خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه ورامین ضمن گرامیداشت روز روستا و عشایر و نیز روز دامپزشکی از زحمات این زحمتکشان در راستای امنیت غذایی و نیز سلامت مردم تقدیر کرد.

وی سپس به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: عزیزان پلیس باید قدر خود را بدانند که در عرصه های مختلف و موقعیت های حساس  پناهگاه مردم هستند.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه هر حرکتی که بخواهد پلیس را تضعیف کند، مذموم است، افزود: در فتنه اخیر ظلم بزرگی به پلیس شد و پلیس نیز مظلومانه این ظلم ها را تحمل کرد، ما وظیفه داریم، از پلیس حمایت کنیم، به عزیزان ناجا، یگان ویژه و راهور خداقوت می گوییم و جنایات فتنه گران در برخورد با پلیس را محکوم می کنیم و حمایت قاطع خود را از پلیس اعلام می داریم.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه اگر مسؤولان کشور در دوره های مختلف به وظایف قانونی خود عمل می کردند، امروز شاهد چنین رفتار وقیحانه ای نبودیم، این رفتارها را مایه سرافکندگی دانست و بیان کرد: هم زنان و بانوان عفیفه با اقتدار از ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه اخیر بر سر استقلال و قدرت نظام جمهوری اسلامی است

فتنه اخیر بر سر استقلال و قدرت نظام جمهوری اسلامی است