مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 13:172022-10-07بين الملل

دوگانه رسانه های سعودی/ 24 ساعته درباره ایران؛ بی توجه به غزه و افغانستان!


محمدحسین مقدم، کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، در واکنش به جنجال آفرینی های روزهای اخیر رسانه های غربی و سعودی و ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور اظهار کرد: رسانه ها و البته شبه رسانه های وابسته به غرب و حکومت سعودی، همواره سعی داشته اند تا افکار عمومی را دستکاری کرده و خواسته ها و نیات خود را به عنوان مطالبات مردم مطرح کنند.

وی تصریح کرد: سابقه دستکاری افکار عمومی در رسانه های وابسته به بهاییت و سلطنت طلبان و نیز آل سعود بسیار پرتکرار است.

این کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی با بیان اینکه زمانی شبکه ماهواره ای العربیه در جنگ غزه و با وجود دیدن رشادت های حزب الله از بدو شکل گیری انقلاب اسلامی را پیگیری کرده اند؛ اما شیوه های این مواجهه از جنگ سخت به جنگ نرم و شناختی تغییر یافته است.

این کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی با اشاره به اینکه ایران کشوری امن در منطقه و جهان بوده و در سال های اخیر به دستاوردهای قابل توجهی در حوزه علم رسیده است، گفت: اگر تمام رسانه های غربی و سعودی را بررسی کنید، هیچ نشانی از بیان این دستاوردها نخواهید یافت.

مقدم تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران امروز به بهانه های مختلف سعی دارند تا در مسیر رشد کشورمان مشکلاتی ایجاد کنند؛ ولی به یاری خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوگانه رسانه های سعودی/ 24 ساعته درباره ایران؛ بی توجه به غزه و افغانستان!

دوگانه رسانه های سعودی/ 24 ساعته درباره ایران؛ بی توجه به غزه و افغانستان!