مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 11:572022-10-07فرهنگي

نمایشگاه نقاشی «رنگین کمان کودکی» برپا می شود


نمایشگاه نقاشی «رنگین کمان کودکی» همزمان با روز جهانی کودک آغاز به کار می کند و تا 16 آبان ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، هر ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف فراهم آوردن زمینه حضور اعضای مراکز فرهنگی و هنری در عرصه های بین المللی، تقویت اعتماد به نفس و ترغیب اعضا، شناسایی و تشویق کودکان و نوجوانان مستعد در رشته های هنری، در جشنواره ­های بین­المللی نقاشی حضوری پررنگ و فعال دارد.

  بر این اساس، کودکان و نوجوانان در کارگاه­­های هنری مراکز فرهنگی و هنری کانون، زیر نظر مربیان متخصص، به خلق آثار زیبایی می­پردازند و در عرصه جهانی افتخارآفرینی می کنند.

در همین راستا در هفته ملی در سال 2021 با موضوع سلامتی، دوستی و وحدت ؛ پنجمین مسابقه بین­المللی نقاشی کشور رومانی در سال2021 با موضوع شهر و محل زندگی/ گل ؛ بیست ویکمین نمایشگاه بین­المللی نقاشی کودکان کاناگاوا کشور ژاپن در سال 2021 با موضوع آزاد ؛ دوازدهمین مسابقه بین­المللی نقاشی محیط زیست کائو کشور ژاپن در سال2021 با موضوع بیایید محیط زیست خود را پایدار کنیم.

؛ بیست ونهمین مسابقه بین المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری در سال2021 با موضوع شخصیت و خصوصیات فردی من و بیست ودومین مسابقه بین المللی نقاشی اِوورا کشور پرتقال سال 2021 با موضوع غروب خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه نقاشی «رنگین کمان کودکی» برپا می شود

نمایشگاه نقاشی «رنگین کمان کودکی» برپا می شود