مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 11:022022-10-07اجتماعي

اجرای برنامه های هفته ملی کودک در سمنان


برنامه های هفته ملی کودک که با هم فکری وزارتخانه ها، نهادها و دستگاه های فعال در حوزه کودک تدارک دیده شده است، در سمنان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، هفته ملی کودک در سال 1401 و با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی هم زمان با شنبه 16 مهر (روز جهانی کودک) آغاز می شود و تا روز جمعه، 22 مهر ادامه می یابد.

قرار است برنامه های گسترده ای در تمامی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و از سوی دیگر سازمان ها و نهادها و فعالان حوزه کودک در بخش های دولتی و غیردولتی طی این هفته برپا شود.

سازمان های فعال و مشارکت کننده در برنامه های هفته ملی کودک برنامه های خود را متناسب با این روزشمار طراحی خواهند کرد و برخی از این سازمان ها و تشکل های دولتی و غیردولتی نیز بر همین اساس ویژه برنامه هایی را تدارک می بینند.

بر اساس این گزارش، در جلسه شورای سیاست گذاری هفته ملی کودک با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نمایندگان دستگاه ها، اسامی روزها و روزشمار این هفته به صورت رسمی به شرح زیر اعلام شد: 16 مهر: کودک، صلح، بازی و نشاط 17 مهر: کودک، حقوق اجتماعی، آموزش، امنیت و سلامت 18 مهر: کودک، رسانه، فناوری های نوین 19 مهر: کودک، هویت ملی، نام آوران و قهرمانان ملی 20 مهر: کودک، کتاب، ادبیات، خلاقیت هنری 21 مهر: کودک، محیط زیست، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های هفته ملی کودک در سمنان

اجرای برنامه های هفته ملی کودک در سمنان