مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 10:522022-10-07اقتصادي

مجوز آبشیرین کن ندهید تا پروژه انتقال فاضلاب بندرعباس به نتیجه برسد


پروژه انتقال پساب بندرعباس به صنایع غرب این شهر یک پروژه در تراز ملی است که به ثمر رسیدن آن می تواند یک الگوی زیست محیطی در کشور باشد.

- علی احمدی دکترای محیط زیست صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: انتقال پساب بندرعباس به صنایع غرب این شهر یک پروژه در تراز ملی است و به ثمر رسیدن آن می تواند یک الگوی زیست محیطی پایدار در کشور بشمار رود و لذا از آب منطقه ای و محیط زیست هرمزگان انتظار می رود تا مجوز جدیدی برای بهره برداری از دریا به منظور توسعه آبشیرین کن ها در این منطقه ارائه نکنند.

وی افزود: پروژه انتقال پساب شهر بندرعباس که حدود 15 درصد پیشرفت دارد، عملا یک الگوی جدیدی را در حوزه ساماندهی فاضلاب شهرهای ساحلی ارائه و عرضه می کند که نه تنها بوی بد و مشمئزکننده فاضلاب را که ناشی از خام ریزی آن به دریا است از بین می برد بلکه سبب خواهد شد تا بتوانیم این الگو را در دیگر شهرهای ساحلی نیز به اجرا درآوریم و این مهم با تکمیل این پروژه ارتباط تنگاتنگی دارد.

پساب بندرعباس تا 80 هزار مترمکعب در شبانه روز آب قابل استفاده برای صنایع تأمین می کند احمدی با بیان این که صنایع غرب شهر بندرعباس نیز می بایست هرگونه نیاز آبی خود تا 80 هزار مترمکعب در روز را از محل این پروژه تأمین و در تکمیل آن سرمایه گذاری مشارکتی کنند، خاطرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز آبشیرین کن ندهید تا پروژه انتقال فاضلاب بندرعباس به نتیجه برسد

مجوز آبشیرین کن ندهید تا پروژه انتقال فاضلاب بندرعباس به نتیجه برسد