مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 09:122022-10-07فرهنگي

کتابخانه روستایی اشترمل هفته کتاب به بهره برداری می رسد


رییس اداره کتابخانه‎ های تویسرکان با اشاره به انجام عملیات اجرایی ساختمان کتابخانه روستایی اشترمل با پیشرفت 80 درصدی گفت: هفته کتاب امسال این ساختمان به بهره برداری می رسد.

- مهدی کریمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان اظهار کرد: کتابخانه بینش روستای اشترمل شهرستان تویسرکان برگزیده هشتمین جشنواره کشوری روستاها و عشایر دوستدار کتاب شد.

وی با اشاره به برگزاری سالانه جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب توسط وزارت ارشاد افزود: در این جشنواره از بین کتابخانه های روستایی، 10 کتابخانه همزمان به عنوان کتابخانه برتر انتخاب می شوند که کتابخانه بینش روستای اشترمل هم در بین روستاهای برتر دوستدار کتاب قرار گرفته است.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه کتابخانه روستایی اشترمل دارای 5 هزار و 400 نسخه کتاب با بیش از 500 عضو فعال است، فعالیت های خوب فرهنگی کتابخانه این روستا را دلیل موفقیت در کسب عنوان برتر دانست.

وی اضافه کرد: خدمات دهی در کتابخانه صرفا امانت کتاب نیست بلکه با رویکردی که کتابخانه عمومی در روستاها دارند توانسته به عنوان یک باشگاه فرهنگی به ارائه خدمات گسترده ای بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه روستایی اشترمل هفته کتاب به بهره برداری می رسد

کتابخانه روستایی اشترمل هفته کتاب به بهره برداری می رسد