مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 08:372022-10-07ورزشي

استاندار مازندران: بزرگترین موزه بین المللی کشتی دنیا در جویبار احداث می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی حاضر در مسابقات جهانی 2022 بلگراد صربستان با حضور سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران، علیپور رییس مجمع نمایندگان مازندران، کلهر معاون وزیر ورزش و جوانان؛سلگی معاون استاندار، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا؛ دبیر رییس فدراسیون کشتی و برخی مدیران استانی برگزار شد.

‎ سیدمحمود حسینی پور در مراسم تجلیل از قهرمانان مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی جهانی 2022 صربستان، اظهار کرد:  شهدای والامقام برای امنیت این مرز و بوم از جانشان گذشتند تا در عرصه ها و مسابقات بین المللی بتوانیم موفقیت های زیادی کسب کنیم که جا دارد یاد و خاطره تمامی شهدا را گرامی بداریم.

وی خاطرنشان کرد: یزدانی سردار ارزشی دفاع از میهن است که در کنار سایر قهرمانان در عرصه مسابقات بین المللی، پرچم جمهوری اسلامی را بالا بردند و راه اصیل شهدا را دنبال کردند.

  وی بابیان این که مازندران در همه حوزه ها با پوست و گوشت و استخوان وارد عرصه کشتی شده است که این افتخار بزرگی برای دیارعلویان است، ادامه داد: ورزش کشتی با مازندران عجین شده است.

  نماینده عالی دولت در استان، تصریح کرد: مازندران علاوه بر کشتی در سایر رشته ها نیز همچون فوتبال ( همانند نساجی قائمشهر ) ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مازندران: بزرگترین موزه بین المللی کشتی دنیا در جویبار احداث می شود

استاندار مازندران: بزرگترین موزه بین المللی کشتی دنیا در جویبار احداث می شود