مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 17:172022-10-06سياسي

گلباران مزار شهدای قرچک به مناسبت هفته فراجا


آیین تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) و غبارروبی و گلباران مزار شهدا با حضور مسؤولان شهرستانی در امامزاده ابراهیم روستای ولی آباد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، همزمان با دومین روز هفته فراجا، آیین تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) و غبارروبی و گلباران مزار شهدا با حضور علیرضا فاتحی نژاد فرماندار، حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، فرمانده نیروی انتظامی، بخشدار و نیروهای انتظامی شهرستان در امامزاده ابراهیم روستای ولی آباد برگزار شد.

فرماندار قرچک در این مراسم گفت: شهدا، مظهر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و با نثار جان خود اجازه ندادند دشمنان نظام به امنیت این کشور لطمه ای وارد کنند و بر ماست تا با درک صحیح از شرایط ویژه کشور، از این عزت که با خون هزاران شهید به دست آمده حراست کنیم.

وی از اقتدار جهانی می داند که امنیت امروز ایران اسلامی مرهون تلاش و از خودگذشتگی نیروهای نظامی، انتظامی کشور است از این رو تلاش دارد تا با وارونه جلوه دادن این اقتدار، به نیروی انتظامی هجمه وارد کنند غافل از این که مردم همواره قدردان ایثار در نیروی انتظامی بوده و در تمامی شرایط از آنان حمایت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلباران مزار شهدای قرچک به مناسبت هفته فراجا

گلباران مزار شهدای قرچک به مناسبت هفته فراجا