مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 16:522022-10-06ورزشي

آماده تماشای ال کلاسیکوی ایران هستید؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حساس ترین دیدار هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران ساعت 20 روز جمعه 15 مهر ماه به میزبانی ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.

رویارویی سپاهان و پرسپولیس به عنوان دو قطب بزرگ فوتبال ایران همیشه با جذابیت ها و حواشی خاصی همراه بوده است.

این بار دو تیم درحالی پا به ورزشگاه بزرگ و خالی از تماشاگر نقش جهان خواهند گذاشت که رده های اول و سوم جدول را در اختیار دارند، سپاهان 12 امتیازی این شانس را دارد تا با برتری مقابل سرخ پوشان تهرانی با یک امتیاز بیشتر نسبت به رقیب خود دوباره صدر جدول را در اختیار گیرد و البته برای تحقق این هدف باید نیم نگاهی نیز به تهران و دیدار حساس استقلال و فولاد داشته باشد.

زردپوشان اصفهانی و قرمز های تهران هر دو ریشه در باشگاه شاهین دارند؛ باشگاه شاهین اصفهان در سال 1332 توسط زنده یاد محمود حریری تاسیس شد و بعد ها به سپاهان تغییر نام داد؛ پرسپولیس نیز 10 سال بعد و در سال 1342 تاسیس شد.

این ششمین ال کلاسیکوی متوالی ایران است که بدون حضور هواداران برگزار می شود، در 5 بازی قبل سپاهان یک و پرسپولیس 2 بار برنده از زمین خارج شدند و 2 بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است.

در مجموع سپاهان و پرسپولیس در 78 دیدار رسمی به مصاف یکدیگر رفتند که سهم اصفهانی ها 19 و سهم تهرانی ها 26 برد بوده است؛ 32 با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده تماشای ال کلاسیکوی ایران هستید؟

آماده تماشای ال کلاسیکوی ایران هستید؟