مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 14:122022-10-06سياسي

القاصی: سهیم بودن مدیران ارشد، شاخصه قابل توجه برنامه تحولی قوه قضاییه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران در همایش «بررسی اجرای برنامه تحول و تعالی دادگستری کل استان ها» با تقدیر از معاون اول قوه قضاییه و معاون راهبردی قوه قضاییه، - رییس کل دادگستری استان تهران گفت: شاخصه قابل توجه برنامه تحولی 1401 قوه قضاییه این است که مدیران ارشد نیز در اجرای برنامه ها به صورت میدانی دخیل و سهیم هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران در همایش بررسی اجرای برنامه تحول و تعالی دادگستری کل استان ها با تقدیر از معاون اول قوه قضاییه و معاون راهبردی قوه قضاییه، ضرورت برنامه محور بودن در دستگا ه ها و سازمان های گوناگون را مورد اشاره قرار داد و گفت: منظومه فکری مدیران در هر دستگاه، برنامه مدون و پیش رویی است که آن مجموعه و دستگاه را به اهداف، مقاصد و چشم انداز لازم می رساند.

رییس کل دادگستری استان تهران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت برنامه محور بودن، گفت: از منظر مقام معظم رهبری برنامه، هماهنگی و هم افزایی ایجاد می کند و زنجیره برنامه ها ما را به اهداف و چشم انداز ها می رساند.

وی در ادامه اولویت بندی امورات و برنامه محور بودن اقدامات را دو مورد از تاکیدات ریاست محترم قوه قضاییه ذکر کرد و اظهار داشت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

القاصی: سهیم بودن مدیران ارشد، شاخصه قابل توجه برنامه تحولی قوه قضاییه است

القاصی: سهیم بودن مدیران ارشد، شاخصه قابل توجه برنامه تحولی قوه قضاییه است