مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 13:422022-10-06سياسي

جهاد تبیین، بزرگترین جهاد عصر ماست/ والله این آمریکاست که در محاصره روح الله است


جهاد تبیین، بزرگترین جهاد عصر ماست و رهبری به این مهم تاکید دارند، هر جا هستیم باید آنجا مرکز دنیا باشد بنابراین اگر یک یا دو جوان هم در دسترس بود وظیفه شرعی ماست برای آنها جهاد تبیین کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام احمدرضا حاجتی ظهر امروز در بیست و هفتمین مجمع فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همزمان با ایام هفتمین سالگرد شهادت حاج هم نشان داد توطئه ها علیه کشور ادامه دارد.

وی با اشاره به توطئه های صدام، فتنه سال 88 و فتنه امسال و.

گفت: این فتنه ها تا ظهور امام زمان(عج) وجود خواهد داشت تا حلقه یاران واقعی آن حضرت تکمیل شود، امروز جهاد ما حرف زدن و تبیین است و باید مدارس نقطه هدف ما شود، اگر مطالب شهدا را برای نسل امروز بیان نکنیم ظلم کرده ایم.

امام جمعه موقت اهواز افزود: سال 82 در اجلاس فرماندهان در مشهد گفتم والله این آمریکاست که در محاصره روح الله است ، در حالی که هنوز آن زمان اقتدار ما مثل امروز نبود و دیدیم که چطور سفیر آمریکا حاضر بود در عراق در سفارت ایران از پشت در بیاید و با ما حرف بزند.

وی با بیان اینکه امام خمینی به مسئولان نظام در صحیفه خود فرمودند من رفتم اما این انقلاب محدود به جمهوری اسلامی ایران نیست گفت: دشمنان بدانند تا عمر داریم برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی می جنگیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین، بزرگترین جهاد عصر ماست/ والله این آمریکاست که در محاصره روح الله است

جهاد تبیین، بزرگترین جهاد عصر ماست/ والله این آمریکاست که در محاصره روح الله است