مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 13:422022-10-06سياسي

جامعه اسلامی کارمندان: با حرکت خودجوش مردم فتنه بی اثر شد


بدون شک این فتنه دشمنان مانند گذشته با حرکت خودجوش میلیون ها نفر از مردم وفادار به آرمان های انقلاب اسلامی بی اثر و عقیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جامعه اسلامی کارمندان در پی حوادث اخیر با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اخیر اعلام کرد: بدون شک این فتنه دشمنان مانند گذشته با حرکت خودجوش میلیون ها نفر از مردم وفادار به آرمان های انقلاب اسلامی در سراسر ایران با لبیک به رهبری و محکوم کردن تحرکات خبیثانه فتنه گران بی اثر و عقیم گردید.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: بسمه تعالی  جمهوری اسلامی ایران و مردم انقلابی در یک سال اخیر به رغم تحریم ها و توطئه های دشمنان به پیروزی های عدیده ای نائل آمدند، راهپیمایی عظیم و بی سابقه جنایتکار و عوامل داخلی آنان از درگذشت غم انگیز یک جوان ایرانی سوء استفاده کرده و با خرابکاری ها و آتش زدن مساجد و اموال بیت المال و مردم و با بهره برداری از ابزارهای رسانه ای به تحریک مردم و جوانان پرداختند.

بدون شک این فتنه دشمنان مانند گذشته با حرکت خودجوش میلیون ها نفر از مردم وفادار به آرمان های انقلاب اسلامی در سراسر ایران با لبیک به رهبری و محکوم کردن تحرکات خبیثانه فتنه گران بی اثر و عقیم گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه اسلامی کارمندان: با حرکت خودجوش مردم فتنه بی اثر شد

جامعه اسلامی کارمندان: با حرکت خودجوش مردم فتنه بی اثر شد