مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 13:422022-10-06فرهنگي

سریال حلقه مفقوده سازمان سینمایی سوره بود/ «کاتب اعظم» آغازگر جریان سریال اقتباسی


ما در مرکز سریال سوره، بر خلاف ذهنیتی که طی این سال ها ایجاد شده است و باعث شده تا به قالب تله تئاتر اهمیت خاصی ندهند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ذهنیتی که طی این سال ها ایجاد شده است و باعث شده تا به قالب تله تئاتر اهمیت خاصی ندهند، معتقدیم که تله تئاتر به تولید سریال های باکیفیت کمک می کند.

ما در مرکز سریال سوره تصمیم داریم تا از قالب تله تئاتر در آثار دیگرمان نیز استفاده کنیم  و با توجه به تجربیاتی که در کاتب اعظم بدست آوردیم آثار روبه جلوتری را تولید کنیم.

تیم کاتب اعظم چهره های سرشناس و نام آشنا بودند پناهلو در ادامه با ابراز خرسندی از همراهی تیم بازیگری و عوامل حرفه ای در این پروژه، گفت: در روند تولید کاتب اعظم سعی کردیم چه عوامل پشت دوربین و چه مقابل دوربین بهترین های هر حوزه را به کار بگیریم.

دعوت از عوامل شناخته شده و با تجربه از این جهت بود تا نشان دهیم که برای ما چقدر ساخت این تله تئاتر اهمیت دارد و ما برای مدیوم تله تئاتر  چه اندازه ارزش قائل هستیم.

خداروشکر تیمی که پای کار پروژه کاتب اعظم آمد چهره های سرشناس و نام آشنایی بودند که در سال های اخیر در کم تر کارهایی شاهد همچین ترکیب در یک پروژه تلویزیونی بودیم، این موضوع حاصل زحمات و تعامل درستی بود که از سمت مرکز سریال سوره با عوامل این پروژه صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال حلقه مفقوده سازمان سینمایی سوره بود/ «کاتب اعظم» آغازگر جریان سریال اقتباسی

سریال حلقه مفقوده سازمان سینمایی سوره بود/ «کاتب اعظم» آغازگر جریان سریال اقتباسی