مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 13:422022-10-06سياسي

کارگزاران بیمه روستایی ساماندهی می شود/ عضویت 31 هزار یزدی در صندوق بیمه روستایی


مدیرعامل صندوق بیمه روستایی یزد ترویج و نهادیه سازی فرهنگ بیمه بین روستاییان را ضروری دانست و گفت: در حال حاضر 31 هزار و 742 نفر در صندوق بیمه روستایی استان یزد عضویت فعال دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حسن ابراهیمی پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی کارگزاران عملیاتی کنیم.

مدیرعامل صندوق بیمه روستایی یزد تعداد کارگزاران رسمی صندوق بیمه روستایی در این استان را 29 مورد دانست و بیان کرد: طبق ابلاغ جدید هر کارگزاری که تعداد بیمه شدگان آن کمتر از 500 نفر باشد باید ادغام و ساماندهی شود.

ابراهیمی با بیان این که در حال حاضر 31 هزار و 742 نفر در صندوق بیمه روستایی این استان عضو هستند، گفت: ترویج و نهادیه سازی فرهنگ بیمه بین روستاییان لازم و ضروری است.

وی تعداد مستمری بگیران صندوق روستایی استان یزد را چهار و 175 نفر عنوان کرد و گفت: البته مستمری با داشتن یک سال سابقه پرداخت بیمه پرداخت خواهد شد و مشمول افراد با 30 سال سابقه یا 65 سال سن می شود.

ابراهیمی با بیان این که بافق و اردکان کمترین میزان بیمه شده روستایی را دارد، افزود: حداقل مستمری افراد با یک سال سابقه پرداخت حق بیمه و 65 سال سن یا 30 سال سابقه بیمه، یک میلیون و حداکثر آن نیز دو میلیون و 660 هزار تومان است، اما حداقل مستمری در غیر این صورت 670 هزار تومان یا یک میلیون و 777 هزار تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگزاران بیمه روستایی ساماندهی می شود/ عضویت 31 هزار یزدی در صندوق بیمه روستایی

کارگزاران بیمه روستایی ساماندهی می شود/ عضویت 31 هزار یزدی در صندوق بیمه روستایی