مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 13:372022-10-06بين الملل

کالبدشکافی فعالیت های «مرکز اعتدال» عربستان سعودی در اغتشاشات اخیر ایران


در ارتباط با تلاش برخی سرویس های جاسوسی غربی و رژیم صهیونیستی در برگزاری دوره های آموزش مربیان براندازی برای تعدادی از عناصر مرتبط و از پیش نشان شده نام مرکز اعتدال عربستان نیز به چشم می خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه ایران نوشت: تخصصی در سه حوزه مربوط به فناوری اطلاعات، تحلیل و داده کاوی فعالیت می کند، اما بررسی عملکرد این مرکز تاکنون نشان می دهد  عمده فعالیت آن در چهارچوب تولید هشتگ های خاص و هدفمند به منظور داغ کردن در توییتر بوده است.

علل و شیوه شکل گیری مرکز اعتدال این مجموعه یکی از مراکز طراحی و اجرای عملیات روانی به شمار می رود که گرچه با هدف ادعایی مقابله با افراط گرایی تأسیس شد اما در عمل عهده دار عملیات روانی علیه محور مقاومت و حمایت از تروریست های افراطی در منطقه شده است.

بیشتر فعالیت های سایبری و اینترنتی حاکمیت رژیم سعودی در زمان محمد بن سلمان زیر نظر سعود القحطانی عنصر امنیتی نزدیک به ولیعهد صورت گرفته و مرکز اعتدال نیز از این قاعده مستثنی نیست و دست کم بخشی از فعالیت های سایبری آن با اهداف اطلاعاتی و امنیتی پیگیری می شود.

وب سایت نورنیوز از پشتیبانی گسترده اندیشکده ها و سرویس دهنده های بزرگی چون فیس بوک، توییتر و گوگل از این مرکز گزارش داده است، به گونه ای که این سرویس دهنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالبدشکافی فعالیت های «مرکز اعتدال» عربستان سعودی در اغتشاشات اخیر ایران

کالبدشکافی فعالیت های «مرکز اعتدال» عربستان سعودی در اغتشاشات اخیر ایران