مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 12:472022-10-06سياسي

نوزدهمین یادواره سید بهاءالدین شمس قریشی در سنندج برگزار می شود


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از برگزاری نوزدهمین یادواره عارف نامی کرد «سید بهاء الدین شمس قریشی همزمان با آغاز هفته وحدت در سنندج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، امین مرادی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران رسانه ها در سنندج، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک ربیع الاول، اظهار کرد: نوزدهیمن یادواره مرحوم سیدبهاءالدین شمس قریشی به عنوان یکی از برنامه های محوری ویژه دنبال می شود.

وی به اهمیت برگزاری مراسم های مولودی خوانی در ایام ماه ربیع الاول در استان کردستان و دیگر مناطق کردنشین اشاره کرد و افزود: برگزاری مراسم های مولودی خوانی نمادی از وحدت و همدلی بیشتر در جامعه به شمار می رود.

مرادی به رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: مقام معظم رهبری قوم کرد را یکی از پیشرفته ترین اقوام ایرانی عنوان کردند و این مهم مدال افتخاری برای مردم کردستان و دیگر کردهای ایران زمین به شمار می رود.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان ضمن اشاره به حضور گروه های برتر مولودی خوانی در مراسم شمس قریشی در سنندج، اظهار کرد: در جریان برگزاری این مراسم جمع زیادی از گروه.

های برتر مولودی خوانی از سراسر استان کردستان به اجرای برنامه خواهند پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوزدهمین یادواره سید بهاءالدین شمس قریشی در سنندج برگزار می شود

نوزدهمین یادواره سید بهاءالدین شمس قریشی در سنندج برگزار می شود