مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 12:072022-10-06بين الملل

رزمایش سازمان های اطلاعاتی پیمان امنیت جمعی در قزاقستان


مرکز مطبوعاتی وزارت دفاع قزاقستان از برگزاری رزمایش مشترک سازمان های اطلاعاتی کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی تحت عنوان «جستجوی – 2022» در خاک این کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، رزمایش سازمان های اطلاعاتی و واحدهای کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی در دو پایگاه آموزشی قزاقستان آغاز شد.

بر اساس گزارش دفتر مطبوعاتی وزارت دفاع قزاقستان، سازمان های اطلاعاتی و واحدهای کشورهای پیمان امنیت جمعی در رزمایش مشترکی با نام جستجوی – 2022 که در پایگاه های آموزشی ماتیبولاک و گواردیسکی منطقه ژامبیل این کشور آغاز شده است، شرکت کردند.

افسران اطلاعاتی و واحدهای کشورهای همسود در چارچوب این رزمایش اقداماتی را با هدف محدود کردن مقیاس درگیری های مسلحانه در مناطق جمعی سازمان پیمان امنیت جمعی تجربه می کنند.

در جریان رزمایش به منظور استقرار گروهی از نیروهای واکنش سریع جمعی و آماده سازی عملیات مشترک، شناسایی مستمر با در نظر گرفتن وضعیت به سرعت در حال تغییر، سازماندهی می شود.

هنگام اجرای تصمیم فرمانده نیروهای واکنش سریع جمعی سازمان پیمان امنیت جمعی، افسران اطلاعاتی موظف  به استفاده از تجهیزات شناسایی ویژه هستند تا امکان دور زدن دشمن را شناسایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش سازمان های اطلاعاتی پیمان امنیت جمعی در قزاقستان

رزمایش سازمان های اطلاعاتی پیمان امنیت جمعی در قزاقستان