مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 11:322022-10-06سياسي

آزادی 427 زندانی با تلاش ستاد دیه استان اصفهان


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: در شش ماهه اول سال جاری با تلاش ستاد دیه 427 نفر از زندانیان مالی و جرایم غیرعمد با بدهی 194 میلیارد تومان از زندان های استان اصفهان آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت الاسلام اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان در حاشیه جلسه ستاد دیه استان اظهار داشت: در شش ماهه اول سال جاری با تلاش ستاد دیه 427 نفر از زندانیان مالی و جرایم غیرعمد با بدهی 194 میلیارد تومان از زندان های استان اصفهان آزاد شدند که از این مبلغ بیش از 90 میلیارد تومان مربوط به گذشت شاکی، بیش از 52 میلیارد تومان مربوط به پذیرش اعسار زندانیان و بیش از 38 میلیارد تومان مجموع کمک های خیران و تسهیلات ستاد دیه بوده است.

وی با تقدیر از مردم نیکوکار و نوع دوست استان که همواره در امور خیر و دستگیری از نیازمندان بویژه مددجویان زندان پیشتاز بوده اند، از شکات و خواهان های پرونده های مربوطه که طلب خود را بخشیدند به صورت ویژه تقدیر کرد و گفت: از این 427 نفر، 405 زندانی مرد و 22 زندانی زن بوده اند.

لازم به ذکر است، در جلسه این ستاد نیز پرونده 49 نفر با بدهی بالغ بر 34 میلیارد تومان بررسی و تصمیماتی در خصوص نحوه کمک به آن ها اتخاذ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 427 زندانی با تلاش ستاد دیه استان اصفهان

آزادی 427 زندانی با تلاش ستاد دیه استان اصفهان