مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 11:172022-10-06اقتصادي

طرح توسعه صادرات غیر نفتی بوشهر تدوین می شود


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با کمک بخش اقتصاد دانشگاه خلیج فارس تدوین برنامه ای چهارساله و دقیق برای رونق صادرات غیر نفتی این استان دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، ابوالقاسم محمدزاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: بررسی علمی وضعیت صادرات غیر نفتی استان بوشهر از چهار ماه گذشته آغاز شده و در حال بررسی وضعیت صادرات کنونی و بازارهای مقصد صادراتی این استان است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: در گام بعد شناسایی بازارهای هدف بر اساس اولویت ها و مزیت های نسبی استان بوشهر است و در قالب این مدل مشخص می شود که در چه بخش هایی از زیرساخت، کالارسانی به بازار و تنوع در بازار با مشکل مواجه هستیم.

وی ادامه داد: در قالب این برنامه در دست تدوین، توسعه زیر ساخت های صادراتی استان بوشهر در حوزه گمرک، توسعه محصولات صادراتی و تنوع بخشی به آن و رویکرد ایجاد ارزش افزوده در محصولات صادراتی این استان توسعه بازارهای جدید و توجه به ترازهای تجاری آن دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه صادرات غیر نفتی بوشهر تدوین می شود

طرح توسعه صادرات غیر نفتی بوشهر تدوین می شود