مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 11:022022-10-06دانش

مهلت ثبت نام در سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو سازمان امور دانشجویان، با توجه به درخواست دانشگاه ها برای تمدید مهلت ثبت نام دانشجویان در جشنواره دانشجویان نمونه و با توجه به هماهنگی های به عمل آمده، - مهلت ثبت نام در سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه تا 22 مهر ماه 1401 تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو سازمان امور دانشجویان، با توجه به درخواست دانشگاه ها برای تمدید مهلت ثبت نام دانشجویان در جشنواره دانشجویان نمونه و با توجه به هماهنگی های به عمل آمده، مهلت ثبت نام در جشنواره دانشجوی نمونه که تا پیش از این از دوم تا 15 مهر ماه بود به مدت یک هفته تا 22 مهر ماه 1401 تمدید شد.

کلیه دانشجویان متقاضی دانشگاه های دولتی، غیر انتفاعی و پژوهشگاه های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنین دانشگاه های، پیام نور و فرهنگیان می توانند ضمن مطالعه دقیق آیین نامه و شیوه نامه سال 98 با مراجعه به سایت www.

portal.

saorg.

ir و متقاضیان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مراجعه به سایت Nemooneh.

behdasht.

gov.

ir نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام نمایند.

داوری مرحله کشوری جشنواره دانشجوی نمونه نیز از 14 آبان تا 8 آذر صورت می گیرد و آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره دانشجوی نمونه سال 1401 در آذر ماه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام در سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه تمدید شد

مهلت ثبت نام در سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه تمدید شد