مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 10:322022-10-06حوادث

بیش از 30 پرنده شکاری از دست شکارچیان نجات یافتند


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: تاکنون 50 کوخه زنده گیری پرندگان تخریب شده است و در بیش از 10 روز گذشته علاوه بر تخریب این کوخه ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سید احسان موسوی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: از آغاز فصل مهاجرت پرندگان شکاری از مناطق سردسیر شمالی به استان در اواخر شهریور و اقدام شکارچیان غیرقانونی به زنده گیری آنها، تاکنون 50 کوخه تخریب شده است.

در بیش از 10 روز گذشته علاوه بر تخریب این کوخه ها، پنج متخلف شکار غیر قانونی این پرندگان نیز دستگیر شده اند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر افزود: در این ارتباط تا کنون 28 قطعه پرنده قمری و دیگر پرندگان و پنج بهله دلیجه که در جریان زنده گیری پرندگان شکاری به عنوان طعمه از آن ها استفاده می شود کشف و در دامان طبیعت رهاسازی شدند.

وی ادامه داد: گشت های مبارزه با کوخه نشینی در سراسر استان راه اندازی شده و پیش از آغاز فصل کوخه نشینی با صدور اطلاعیه ها، هشدار ها برای فرهنگ سازی، آگاهی بخشی و جهت دهی مثبت به شکارچیان اقدام شده است.

این مقام مسئول بیان داشت: کوخه نشینی نوعی روش برای صید پرندگان شکاری است که در در این روش صید گودالی به نام محلی کوخت به عمق بیش از یک متر در زمین حفر و سقف آن به صورت قو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 30 پرنده شکاری از دست شکارچیان نجات یافتند

بیش از 30 پرنده شکاری از دست شکارچیان نجات یافتند