مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 10:222022-10-06اقتصادي

صادرات محصولات با ارزش افزوده در دستور کار/ خام فروشی تا پایان 1404 متوقف می شود


رییس سازمان توسعه تجارت با اشاره به اینکه باید از خام فروشی به سمت تولید و صادرات کالاهای با ارزش افزوده حرکت کرد، به اهداف و برنامه های این سازمان برای رشد صادرات خدمات فنی و مهندسی و پایان خام فروشی و صادرات محصولات با ارزش افزوده تا پایان سال 1404 تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران علیرضا پیمان پاک در برنامه صف اول درخصوص اهداف  همایش اقتصادی خزر که هفته آینده برگزار می شود، اظهار داشت: بحث همکاری های تجاری، استفاده از فرصت های منطقه ای مانند پیمان اوراسیا و نقش کشورهای حاشیه دریای خزر در این پیمان، همکاری های بخش انرژی، کسب و کار و تغییرات اقلیمی و محیط زیست در این همایش به آن پرداخته می شود.

وی افزود: در حاشیه همایش اقتصادی خزر نیز نشست هایی را با مقامات کشورهای حاشیه دریای خزر در خصوص همکاری های تجاری، اقتصادی و فناوری خواهیم داشت.

* توجه ویژه دولت سیزدهم به حضور ایران در سازمان ها، پیمان ها و اتحادیه های منطقه ای  رییس سازمان توسعه تجارت بیان داشت:  برنامه ریزی های صورت گرفته تا مانند اتفاق ها و تلاش هایی که طی یک سال گذشته در دولت سیزدهم انجام شد، توجه جدی و ویژه ای به بحث حضور ایران در حوزه ها، سازمان ها، پیمان ها و اتحادیه های منطقه ای صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات محصولات با ارزش افزوده در دستور کار/ خام فروشی تا پایان 1404 متوقف می شود

صادرات محصولات با ارزش افزوده در دستور کار/ خام فروشی تا پایان 1404 متوقف می شود