مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 09:322022-10-06سياسي

«بردی محمداف»: ترکمنستان به سیاست چین واحد پایبند است


رییس مجلس خلق مصلحتی ترکمنستان با اشاره به نزدیکی روابط بین این کشور با چین گفت:«عشق آباد» قاطعانه به سیاست چین واحد پایبند بوده و با هرگونه اقدامات در زمینه جدایی طلبی مخالف هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، قربانقلی بردی محمداف رییس مجلس خلق مصلحتی ترکمنستان در گفت وگو با رسانه دولتی چین روابط عشق آباد و پکن را مثال زدنی خواند.

رییس مجلس خلق مصلحتی اظهار داشت: دو کشور می توانند به سطح به دست آمده از اعتماد و درک متقابل افتخار کنند، یک روند پر جنب و جوش و خلاقانه از نزدیکی بین دو دولت و مردم وجود دارد که پایه های دوستی و همکاری را برای دهه های آینده تقویت می کند.

قربانقلی بردی محمداف به حمایتی که جمهوری خلق چین از ترکمنستان در عرصه بین المللی و ابتکارات آن در سازمان ملل می کند، اشاره و تصریح نمود: ترکمنستان همواره و بدون شک رویکردهای خود را در مورد مسائل مربوط به شرکای چینی، از جمله موارد مربوط به تمامیت ارضی و وحدت جمهوری خلق چین ارائه می کند.

رییس خلق مصلحتی ترکمنستان گفت: ما قاطعانه به سیاست چین واحد پایبند هستیم و با هرگونه اقداماتی در زمینه جدایی طلبی مخالفیم.

قربانقلی بردی محمداف در پاسخ به سوالی درباره وضعیت و پتانسیل همکاری های دوجانبه در زمینه های انرژی، حمل و نقل و سایر زمینه ها، خاطرنشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بردی محمداف»: ترکمنستان به سیاست چین واحد پایبند است

«بردی محمداف»: ترکمنستان به سیاست چین واحد پایبند است