مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 15:522022-10-05سياسي

دشمن همواره به دنبال تحریف حقایق است/اعتماد امروز جوانان به فضای مجازی است


تا زمانی که طلاب و مبلغین احاطه کامل نداشته باشند، نمی توانند جوانان امروز را قانع کنند، از طرفی دشمن نیز همواره به دنبال تحریف حقایق است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان  در رابطه با آشوب های اخیر اظهار  کرد: در صدر اسلام، 23 سال پیامبراکرم(ص) زحمت کشیده است و خون دل های فراوانی خورده اند.

وی با بیان اینکه براساس این آیه یکی از آثار تقوا بصیرت است، گفت: بصیرت و تقوا سبب می شود که در سختی ها، پیچ ها و حوادث مختلف همانند چراغی روشن کننده راه باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه یکی از آثار تقوا، خضوع و خشوع در برابر مقام الهی است، افزود: خداوند دو نعمت بزرگ به انقلاب اسلامی داده است، یکی ولایت که در عالم بدیل ندارد و دیگری امت است.

موسوی فرد عنوان کرد: وقتی این دو پیوند بخورند، اگر تمام عالم در برابر او قرار گیرند، کاری نمی توانند انجام دهند و لذا این حکومت و نظام، بستر را برای حکومت جهانی ولی عصر(عج) فراهم می کند.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: اینکه در شرایط فعلی باز دشمن می آید و امید بسته است، نشان از برنامه های او دارد، البته از طرفی باید نگران باشیم که چرا نتوانستیم آن طور که باید جوانان دهه هشتادی را با معارف اسلام و انقلاب آشنا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن همواره به دنبال تحریف حقایق است/اعتماد امروز جوانان به فضای مجازی است

دشمن همواره به دنبال تحریف حقایق است/اعتماد امروز جوانان به فضای مجازی است