مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 14:222022-10-05ورزشي

معاون اول رییس جمهور: کشورهای حاشیه خزر مصمم به توسعه روابط با ایران هستند


کشورهای حاشیه خزر مصمم هستند در حوزه سرمایه گذاری، ترانزیت و مناسبات اقتصادی، روابط خود را با ایران گسترش بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، برای شرکت در دومین مجمع اقتصادی خزر، در صدر یک هیات عالی رتبه سیاسی-اقتصادی تهران را با بدرقه رییس دفتر رییس جمهور، وزیر ورزش و جوانان، رییس سازمان امور اداری و استخدامی و معاون علمی و فناوری رییس جمهور به مقصد مسکو ترک کرد.

معاون اول رییس جمهور در این سفر علاوه بر سخنرانی در دومین مجمع اقتصادی خزر، با برخی مقامات شرکت کننده در این اجلاس در خصوص توسعه روابط و سایر موضوعات مورد توجه طرفین گفت وگو و مذاکره خواهد کرد.

وزرای امور اقتصادی و دارایی، نفت و جهاد کشاورزی و تعدادی از معاونین وزرا در این سفر معاون اول رییس جمهور کشورمان را همراهی می کنند.

مخبر همچنین پیش از عزیمت به روسیه در گفت وگو با خبرنگاران به تشریح برنامه های سفر دو روزه خود به مسکو پرداخت و گفت: این سفر به دعوت نخست وزیر روسیه برای شرکت در دومین مجمع اقتصادی خزر انجام می شود.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه روابط جمهوری اسلامی ایران با روسیه نزدیک و صمیمانه است، افزود: روابط تهران و مسکو خصوصاً با راهبرد جدیدی که دولت سیزدهم برای ارتقا و توسعه مناسبات با کشورهای همسایه و منطقه در پیش گرفته، طی یکسال اخیر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اول رییس جمهور: کشورهای حاشیه خزر مصمم به توسعه روابط با ایران هستند

معاون اول رییس جمهور: کشورهای حاشیه خزر مصمم به توسعه روابط با ایران هستند