مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 12:522022-10-05اجتماعي

محدودیت تردد در جاده چالوس/ ترافیک نیمه سنگین در محور هراز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس آخرین پایش های صورت گرفته و گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی، - بر اساس اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، محور های شمالی کشور از بار ترافیکی سنگین برخوردارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس آخرین پایش های صورت گرفته و گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی، در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین در برخی از محور های شمالی کشور وجود دارد.

با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای دریافتی، ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل آسارا تا نساء، کندوان تا، ولی آباد و پل دزدبن تا مجلار و مسیر شمال به جنوب محدوده پل دزدبن و حدفاصل هزارچم تا سیاه بیشه نیمه سنگین، اما روان است.

همچنین ترافیک در آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره 11 تا تونل شماره 16 و تونل شماره 17 تا انتهای مسیر (شهرستانک) نیز نیمه سنگین و روان گزارش شده است.

با توجه به سنگینی بار ترافیکی در محور چالوس و آزادراه تهران-شمال، در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس از محدوده مرزن آباد محدودیت و ممنوعیت تردد اعمال شده است.

وضعیت ترافیکی در مقاطعی از محور هراز نیز مشابه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت تردد در جاده چالوس/ ترافیک نیمه سنگین در محور هراز

محدودیت تردد در جاده چالوس/ ترافیک نیمه سنگین در محور هراز