مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 12:172022-10-05سياسي

وزیر کشور در مراسم تشییع شهدای گمنام: شهدای امنیت بار دیگر از انقلاب دفاع کردند


وزیر کشور با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: شهدای امنیت بار دیگر از انقلاب در مقابل تمام توطئه های استکبار، کفر و مزدوران دفاع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس؛ مراسم تشییع شهید گمنام دفاع مقدس  صبح دیروز  با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور، جمعی از مسؤولان کشوری و لشکری، هاشم کارگر، معاون وزیر و رییس سازمان ثبت احوال کشور، در محل این سازمان برگزار شد.

در این مراسم احمد وحیدی، وزیر کشور با اشاره به تشییع شهید گمنام در سازمان ثبت احوال کشور، گفت:  صاحب محل شهیدی است که همه ما مهمان این میزبان هستیم و امروز با تدفین شهید گمنام سازمان ثبت احوال کشور مقدس می شود.

وی با اشاره به اینکه جوان شهید برتر از ملائک است، افزود: فرق است میان جوانی که شهید می شود و جوانی که به مقابله با ارزش ها می پردازد.

وزیر کشور گفت: در جریانات اخیر تمام دولت های متعفن و مستکبر همدست شدند و مزدورانی که قلب خود را به شیطان فروختند بار دیگر خواستند عزم و اراده جوانان ملت را بیازمایند، اما مثل همیشه سیلی دیگری خوردند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما می خواهند با تزریق بی حیایی و بی عفتی به دختران عزیز ما به مقابله با انقلاب بپردازند، افزود: کسانی که شعار هایی همچون زن زندگی آزادی را درست کردند شنیع ترین صحنه ها را برای دفاع از زنان به وجود آوردند و آزادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور در مراسم تشییع شهدای گمنام: شهدای امنیت بار دیگر از انقلاب دفاع کردند

وزیر کشور در مراسم تشییع شهدای گمنام: شهدای امنیت بار دیگر از انقلاب دفاع کردند